lørdag 13. april 2013

Bursdagsfeiring


 
 
 
Mandag 15. april er en stor merkedag i hjemmet vår,
Divaen blir 13 år og det må selvfølgelig feires!
 
 
 
 
 
 
Så i går var bordet pyntet til fest for 11 forventningsfulle
jenter, fargevalget falt på rosa, sort og hvitt.
 
 
 
 
 
 
Det er kjekt å pynte til fest og jeg tror at jentene også
synes at det var litt stas med et skikkelig festbord uten
papp og plastikk.
 
 
 
 
Og hvorfor ikke pynte med noe som er både spiselig
og dekorativt?
 
 
 
 
 
 
 
Og alle fine selskaper har selvfølgelig en velkomstdrink,
og denne falt i smak hos jentene. Den bestod av sprite,
 konditorfarge og stjernefrukt til pynt, men stas var det
 i hvert fall..
 
Ha en finfin lørdag!!!
 


1 kommentar:

  1. Så utrolig flott du har pyntet bordet. Ikke prinsessepynt lenger, men ordentlig voksenoppdekking. Kjempekult med marshmallows og sjokolade som pynt. Jeg kan tenke meg jentene storkoste seg med velkomstdrink, god mat og masse skravling :-)

    Ønsker deg en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...