søndag 3. mars 2013

DIY: Ukeplan


 
 Det finnes mange ulike personlige ukeplaner man kan bestille
på nettet, men det er vel ikke noe som er mer personlig enn
noe man har laget selv.
 
 
 
 
Rammen (70 x 50) er fra Ikea, mens maling, bokstaver og tape er fra
Panduro. Og jeg fant fort ut at jobben ble mye enklere da jeg tok
"skjærematten " i bruk.
 
 
 
 
Og her ser dere det ferdige resultatet, en personlig og
hjemmelaget ukeplan. Alle familiemedlemmer og alle
dager har hver sin rute, som man fylle ut med en white-
board tusj. Bakgrunner er rester av tapeten fra stuen.
 
 
 
 
Bokstavene kan selvfølgelig byttes ut med bilder, hvis
man vil gjøre ukeplanen enda mer personlig.
 
 
 
 
Min familie er i hvert fall fornøyd med denne,
så gjenstår det bare å se om alle er like flink
til å bruke den....
 
 
Ha en finfin søndag!!
 
 
 



5 kommentarer:

  1. Smart idè..... og så mye mere dekorativt en de kjøpte.
    Har laget tavle selv jeg også - på kjøleskapet - og hver søndagskveld vaskes den ren og ny uke fylles inn. Et must i en travel hverdag
    Ha en fin søndagskveld - og en flott ny uke

    SvarSlett
  2. Å, så stilig!! Fineste og kuleste ukeplanleggeren jeg har sett!
    Så flink du er!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Næh, så stilig og personlig.... flink du er!!! denne var gøøøy...

    Klems Diana.

    SvarSlett
  4. Den var kjempefin! Hvor er bildet med uglene fra? Det likte jeg godt. :)

    SvarSlett
  5. Stailig Sissel!
    God ide.

    Bare et tussete spørsmål:
    Blir det ikke lett forviklinger i særklasse når ukedagene står på engelsk og gjøremålene på norsk?

    Men dere har gjerne en engelsk-norsk ordbok liggende inne i det vakre hvitmalte skapet?

    Klem
    B*

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...