søndag 3. februar 2013

Vi prøver noe nytt...



 
Jeg har virkelig fått smaken på sushi, men det er ikke mat som
går hånd i hånd med en lavkarbodiett. Men så fikk jeg tips om 
 å prøve sashimi, som er sushi uten ris.
 
 
 
 
Jeg har ikke laget sushi hjemme, men jeg fant ut
at selv jeg kunne prøve meg på en sashimirett.
 
 
 
 
Oppskriften fant jeg på matbloggen Lars spiser,
drikker og synser, det vil si at jeg fulgte en oppskrift
jeg fant i en kommentar på bloggen hans.
 
 
 
 
Det ser gjerne ikke så godt ut, men det kan jeg love
at det var. Selv mannen i huset, som ikke er forelsket
i sushi, måtte innrømme at dette var ganske godt.
 
 
 
 
Bon appetit!


3 kommentarer:

  1. Hm ser jo spennende ut..... :) men jeg er ikke flink med slik mat men flink er du .
    Ha en fin ukestart
    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Jeg ELSKER sushi, men tar gjerne sashimi også. Vi lager sushi selv og det smaker himmelsk, faktisk bedre enn den man får kjøpt :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Jeg tror deg på at det smakte godt.....Jeg har heller ikke så lyst på sushi pga. risen. Spiser lavkarbo jeg også, men når jeg har smakt på sushi så synes jeg det bare smaker soyasaus og wasabi.....

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...