søndag 24. februar 2013

Min TV-krok



I TV-kroken gikk vi for en fondvegg med betongtapet
fra Storeys og det har vi ikke angret på. Jeg er så glad
i den glad i den veggen, så foreløpig kommer det ikke
opp hverken bilder eller hyller.
 
 
 
 
TV-benken er den "klassiske" Hemnes fra Ikea. Veldig greit med
skuffer til å gjemme bort ledninger, CD'er og DVD'er. Ut av syne,
ut av sinn er det noe som heter...
 
 
 
 
Noe av det jeg er mest fornøyd med, er at jeg klarte å overtale
mannen i huset til å kaste ut de STYGGE sorrundhøytalerne og
 ersatte de med et TV-lydsystem. Det vil si den flotte og elegante
svarte boksen under TVen. Den er veldig diskre og gir god lyd,så
vinn-vinn for begge parter.


Ha en fortsatt fin søndag!!!

 


4 kommentarer:

  1. Ååååå elsker den tapeten! Vil ha den i gangen, men lommeboken er ikke enig:( den nye vasen din er også knall fin! Fortsatt god søndag!

    Klem.

    SvarSlett
  2. Det blei veldig fint med tapeten og jeg er enig med deg at veggen bak må være ren uten hyller, bilder eller annet som distraherer....jeg så også noen som hadde malt veggen bak tv helt sort...det var også veldig fint og tv'n "forsvant" i veggen.

    SvarSlett
  3. Stilig tapet!:)

    Ha en fin ny uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  4. Så stilig tapet i TV-kroken deres og så fint med den stilige eplekassen til blader og bøker. Kjempedeilig å ha en TV-benk som skjuler ledninger og rot.

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...