søndag 27. januar 2013

Stilskifte



I vår stue har det skjedd en del endringer, rett og
slett et etterlengtet stilskifte.
 
 
 
 
Ut med gamle loppeskatter og "shabby shic", og inn med
 en litt mer røffere og industriell stil. Som en fondvegg med
 betongtapet og et hjemmelaget pallebord.
 
 
 
 
Det hvitmalte spisebordet er byttet ut med et mørkt og
røffere bord fra Bohus, de hvitmalte stolene er byttet
ut med en hjemmelaget benk og tre Eamesstoler. Liker
så godt den kombinasjonen av tre, plast og stål.
 
 
 
 
Lenge har jeg siklet etter disse stolene og jeg slo
til på en messetilbud i høst og jeg har ikke angret.
Deilig å kunne unne seg noe man har ønsket seg
lenge...
 
 
 
Den hvite lysekronen er byttet ut med to av denne
typen industrilampe. De gir riktignok ikke like mye
lys, men det kan jeg leve med. Litt dårlig belysning
skjuler jo de ulike skavankene som kommer med
årene...
 
Ha en fin søndag!!
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Hei på deg:).
    Så stilig du har det, diggar stilen din:). Tøft med det litt meir røffe:)
    Og du, spisebordstolane dine er bare heilt rå...kjempe kule:)
    Fin søndag til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Tøft du har fått det! Liker stil - skiftet ditt ;))

    Angående taklampene i soveromsgangen - så er de fra IKEA, ikke Living!

    Ha en fin dag :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...