søndag 13. januar 2013

Sitt ned..



Jeg må bare få vise dere bilder av vår fine, HJEMMELAGDE
benk, som jeg ikke skal ta æren for. Bortsett fra at det var
jeg som ytret et ønske om en benk.
 
 
 
 
Da vi skulle kjøpe nytt spisebord, fikk jeg en idè om
at vi skulle ha en benk på den ene siden av bordet.
Men benker er tydeligvis ikke "in" i interiørverden,
for det var ikke mange å oppdrive i butikkene. Og
de få vi fant hadde feile mål, feil stil eller feil farge.
 
 

 
Men siden jeg er gift med en "handyman", var ikke
dette noe problem. Han påtok seg utfordringen og gikk
i gang med å lage en benk som passer perfekt til oss.
 Spisekroken vår blir så mye brukt nå, at jeg vurderer å
hive ut kjøkkenbordet.
 
 
 
 
Sånn er det å være gift den beste mannen...
 
Ha en fortsatt fin søndag!!
 
 
 

13 kommentarer:

  1. Så flink mann og flott benk! Koselig spiseplass!
    =)

    SvarSlett
  2. Så fin! Kjekt med en handyman i huset:-)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Sissel
    Jeg synes mannen din har vært superflink, utrolig koselig benk! Benker lager en egen atmosfære kontra bare stoler synes jeg. Tror jeg alltid kommer til å måtte ha en benk (vi har slagbenken vår og den vil alle gjestene sitte i) til spiseplassen.
    Takk for koselig hilsen og glad ny uke til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Kjempe fin og flott spiseplass.
    Kjekt med en handyman i heimen.
    Fin kveld og ukestart til deg min venn
    Klem

    SvarSlett
  5. Har han laget den benken? Den var jo kjempefin!! Flinke mannen og heldige deg :)

    SvarSlett
  6. Bra med en handyman i heimen! Kjempeflott benk!

    SvarSlett
  7. Så stilig! Ja,det er kjekt med disse mennene som er litt ekstra handy. Ble jo kjempeflott jo:)
    Klem

    SvarSlett
  8. steikji så flott benk da!! så flink mann du har... :) er så gøy med hjemmelaga ting!!
    Så må jeg få si at du har det kjempe fint i hjemmet ditt... :)
    Liker stilen... gammelt, nytt... flink du er i mikse det til :)

    Legger meg til som følger... kjekk inspirasjon her :)

    Ha en fin kveld da :)

    Klems fra Diana.


    SvarSlett
  9. nydelig dere har det! og DEN flotte benken! heldig du som har handy-folk innenfor rekkevidde...
    ha en strålende ny uke..
    klem,magny

    SvarSlett
  10. Hei og takk for koselig hilsen på bloggen min ;) Kjempeflott spisestue og benk! Ekstra koselig med hjemmelagde ting i huset! Ha en fin uke! Ane

    SvarSlett
  11. Hei hei!

    SÅ lekkert du har det, digger lampene dine!:)

    Ha en fin helg,
    Klemmer♥

    SvarSlett
  12. Hei. Jeg veldig fint. Hva slags spisebord er det?

    SvarSlett
  13. hei! er det quebec-spisebord fra Bohus? hører at eames-stolene er litt lave ifht. normal/Standard. hvordan er stolene til bordet, føler du at dere sitter lavt? Vurderer et annet bohusbord (også fra quebec) med disse stolene til.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...