lørdag 12. januar 2013

Nyttårsløftet


Ved årskiftet er det mange som setter høye og uoppnåelige mål
 og krav til seg selv, og jeg har selv gått i den fellen flere ganger.
Mitt nyttårsløftet er ganske enkelt, krever lite og er
og det skal mye til for at jeg ikke skal klare å holde
det jeg har lovet.
Å kjøpe en bukett med friske blomster til meg selv
hver helg. Og siden jeg ikke har "grønne fingre",
er dette en perfekt måte å få litt farge på kjøkkenet.
Har du noen nyttårsløfter for 2013?
Ha en fin og deilig helg!!



4 kommentarer:

  1. Så fint nyttårsløfte du har, til deg selv :) jeg har ikke konkret nyttårsløfter jeg, har vel aldri hatt det :) Men håper å gi meg selv mere tid til venner og familie, og egentid på tur/trening, samme som alltid altså :)

    SvarSlett
  2. Hei !
    Likte godt nyttårsløftet ditt :) Kanskje noko eg kopierer...
    Mitt er enkelt og greitt å bli ein betre versjon av meg sjølv, samt å sjå litt meir moglegheiter og litt færre hindringar frametter.
    Så får me sjå ved årsslutt korleis det har gått...
    Fin helg vidare :)
    Klem / Janne

    SvarSlett
  3. Takk for din stemme :-)
    For ett uoppnåelig og fint nyttårsløfte.
    Friske blomster gjør meg så glad.
    Fortsatt god helg til deg.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Jeg tror jammen jeg har samme forsett som deg!
    Det er et jeg kan klare å holde...alt annet er bare tull ;)


    Fin søndagskveld til deg :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...