mandag 28. januar 2013

Her bor... og et lite tips



Tenkte jeg skulle komme med et lite tips til dere i dag...
 
 
Vi har lenge hatt behov for en nytt dørskilt, men ting går
ikke alltid så fort her i huset. Men plutselig kom jeg over
en annonse på Facebook.
 
 


Ukeplan har tilbud på dørskilt nå i januar og dere
 kan nå få et personlig skilt fra kr 195,-. Jeg fikk mitt
i posten på fredag og synes at slike gode tilbud 
deles med dere andre.
 
 Jeg gikk for den enkle varianten, men her kan man
mikse med ulike fonter og personlig bilder.
 
Ha en finfin uke!!
 
 


9 kommentarer:

  1. så kult, her trenger vi nytt skilt etter at lille wilma kom til verden... takk for tips :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. Så flott :)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  3. Veldig kult dørskilt! Bra med godt tips :)

    Natta ;D !

    SvarSlett
  4. Det var skikkelig fint skilt....

    SvarSlett
  5. Kult skilt! Jeg kjøpte et tomt et og har satt innmat i selv. Ikke like stilig, men kult nok.

    SvarSlett
  6. Det var kjempefint, skulle vel hatt dørskilt for det har ikke vi:) ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...