tirsdag 8. januar 2013

Happy, happy, happy lights....


 
Siden det har vært så vanskelig å få fatt i disse runde lysballene,
skulle en tro at det finnes Happy Lights i alle hjem for tiden.
 
 
 
 
Etter mange ventelister og forsøk på å reservere et eksemplar,
fikk jeg endelig fatt i de fargene jeg ville ha hos Nord Design.
 
 
 
 
Lysene som jeg har valgt heter "Winter", men de skal
nok få henge fremme hele året. Må bare bli enig med
selv hvor i stuen de tar seg best ut. Foreløpig pynter
de opp en hvit stige fra Living.
 
Hva med deg? Har du også falt for Happy Lights?
 
 


5 kommentarer:

  1. Jeg har faktisk ikke sett dem før....skikkelig kule!

    SvarSlett
  2. Hei min venn !
    Kjempe fine ........men jeg har ikke og vet ikke om de passer her i heimen.
    Du har det så fin i heimen din .
    Ha en fin kveld
    Klem til deg

    SvarSlett
  3. Ja, ha ha, har inntrykk av at de finnes "overalt". Kule!

    SvarSlett
  4. Hei på deg Sissel:)
    Eg fant bloggen din idag, så fin blogg du har og så fint du har det i heimen din:).
    Åååå, happy lights er så fint, mine happy lights er ødelagte, så eg må innvestera i nye:)
    Kjempe stilig bidrag til NIB sin utfordring:)
    Eg legg meg til som følgar hos deg og gler meg til og følga deg vidare:)

    Helsing Evelyn:)

    SvarSlett
  5. Hei, så fine de lysene var :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...