onsdag 9. januar 2013

Endelig fornøyd...



Jeg ser på med misunnelse på de fine bloggene som mange
av dere andre har og jeg skulle ønske at jeg hadde den samme
datatekniske forståelsen. Men når man er født uten tålmodighet,
så er det ikke alltid like enkelt. Jeg må innrømme at jeg hater å
måtte lese meg til ting, så da blir det mye prøving og feiling.
 
Men endelig har jeg fått til en "header" som jeg er fornøyd med,
men jeg må innrømme at det tok litt tid. Men øvelse gjør mester
har jeg hør rykter om...
 
Noen som vet om nettsider som gir en grei forklaring på hvordan
sette opp en blogg? Hvordan få til alle disse "you might also like"
boksene under et innlegg o.l?
 
Tar imot tips og veiledning med stor takk!!
 
 
Fortsatt fin lillelørdag!!
 
 
 


6 kommentarer:

  1. Kan dessverre ikkje hjelpe;-) men slit me samme tålmodighet. Nå begynte eg blogging i går kveld for fyrste gong, og allerede irritere eg meg grønn på at ting vil ikkje bli sånn som eg vil:-) Trøste meg me at det kjem itte kvart

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg ramlet plutselig innom bloggen din via en annen blogg og ser at du lurer på det der med "you might also like" greia.
    Har lurt på det samme og fant ut i dag at det er http://www.linkwithin.com som har den. Var litt vanskelig å få den på bloggen, for det fungerte ikke med det samme.
    Prøv og feil fungerte tilslutt!
    Flott blogg du har forresten :)

    SvarSlett
  3. Takk for det:-)
    Ha ein fortsatt fin kveld deg:)

    SvarSlett
  4. Syntes bloggen din er veldig fin jeg....liker når det er reint og enkelt og ikke for mye dill og dall....

    SvarSlett
  5. Kjempelekker header du har fått Sissel, den var kjempefin. Ikke så rart du har slitt med dette, jeg jobber med PhotoShop hver dag og synes selv det er vanskelig. Er lei av headeren min nå så det blir nok snart en ny :-)

    Så flotte Happylights du har fått, elsker denne fargen. Jeg kjøpte mine rett fra Thailand. Betalte kr. 139,- for lys og frakt og er veldig fornøyd, men jeg angrer på at jeg ikke kjøpte i samme farger som deg da.

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. stilig header
    her er forresten et sted med en samling tekniske tips til bloggere
    http://blogger-hjelp.blogspot.no/


    beste hilsener fra
    Åpent^hus

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...