søndag 6. januar 2013

En ny epoke



Nib har en utfordring nå som heter "from within"
 
"Om en deler inn livet i , bør og vil, og bevisst manøvrerer etter
 det, kan en få mange fine oppvåkninger underveis. Hva om jeg ikke
må alt jeg trodde jeg måtte? Hvordan har du det? From within? Vi vil
se det upolerte og det polerte, det klassiske og det bohemske."
 
 
 
 
For meg betyr det å finne sin egen stil, sin egen signatur.
Og jeg kan love at det har blitt mye prøving og feiling her
i huset, men nå føler jeg at jeg endelig i er mål. Stuen har
fått et helt nytt uttrykk og det har skjedd store endringer
den siste måneden.
 
 
 
 
Det hele startet vel egentlig på den store Interiør og
Boligmessen i Grieghallen i høst, for jeg ble proppet
med nye ideer og inspirasjon. Og en litt tommere
lommebok , siden 2 stk Eames stoler ble med hjem.
 
 
 
 
I stuen har veggene fått ny farge, gulvet er byttet ut,
ny vedovn er på plass og mesteparten av møblene er
byttet ut. Så for meg er 2013 starten på en epoke.
 
 
Ha en fortsatt fin søndag!
 
 
 
 
 


12 kommentarer:

  1. Kjempe fine Bilder! Vakker du har det ♡ Hvor er skinnfellene fra? Ha en fortsatt fin søndag. Klem Caroline

    SvarSlett
  2. Du har det veldig fint, liker det jeg ser :-) Har forresten samme stolene ;)
    Lykke til i utfordringen!

    Fin ny uke til deg =)

    SvarSlett
  3. Wow, her fant jeg en ny blogg jeg vil følge!! Så fint du har det!!

    Nydelig bidrag, masse lykke til :-)

    SvarSlett
  4. Så fint dere har fått det!!
    Et skikkelig bloggehjem det her:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så fint du har det i köket! Hit måste jag återkomma :)

    Kram Nina

    SvarSlett
  6. Kjempefint :)
    Jeg skal pusse opp stuen også, og hadde trengt en interiørkonsulent, hehe :)))

    SvarSlett
  7. Så fint det ser ut....vakkert gulv og kule spisebordstoler.

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Dette ser bra ut! Lyst, lett og fint

    SvarSlett
  9. VAKKERT!!!!!
    Lykke til i utfordringen!
    Jeg ønsker deg en strålende og fin uke!
    Julie :-)

    SvarSlett
  10. Kjempe stilig :) ELSKER de stolene!
    Fant deg hos nib og godt var det for deg vil jeg følge videre :)
    Masse lykke til :)
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  11. Jeg fant deg også hos NIB. Måtte trykke på linken da jeg så di fantastiske spisestue. Gleder meg til å se mer! Lykke til i utfordringen :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...