tirsdag 4. desember 2012

To lys tett i tett



Falt for disse to lyslyktene da jeg var på Damenes
 Aften hos Bohus i begynnelsen av november.
 
 
 
 
Her sniker julen seg sakte men sikkert inn i stuen,
men holder fortsatt litt igjen på pyntingen. Jeg vil
at det skal være litt forskjell på advent og jul, mest
fordi jeg er redd for at jeg skal bli lei av julen før
den en gang har begynt.
 
 
 
 
Hvordan er det hjemme hos deg? Ferdigpyntet eller
er det flere som nyter ventetiden uten stuen full
av nisser og engler?
 
 
 
 
 
Ha en fin kveld!
 
 


5 kommentarer:

  1. Jeg er helt enig! Her er det en liten nisse som Nikoline laget på juleverksted, et russisk "Matrushka-juletre (med snømann og julenisse inni) og en snømann i finér :) Og selvfølgelig adventsstake, lilla duk og lilla lys i lysestakene:)
    Det beste med julen er ventetiden syns jeg :)

    SvarSlett
  2. hos meg er det advent nå - lilla lys, litt kongler, svibler og stjerner i vinduene.
    Nærmere 20. desember blir det rødt og jul ..... (etter ca 14 dager, er det røde borte igjen)
    Ha en flott adventstid

    SvarSlett
  3. Så koselig :) og jeg er enig med
    deg - her er det ikke så mye som
    minner om et julehjem ennå ღ
    Har pyntet litt til advent, og så
    blir det litt julepynt litt nå og
    da fremover - her skal jeg ta det
    helt med ro og bare kose meg ღ
    Ønsker deg en fin uke videre og ha
    en fin adventstid :) Klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Jeg har kjøpt julestjerner i dag, to digre og to ministjerner. Det er stort sett det som minner om jul her i huset....og så adventslysene da.

    SvarSlett
  5. Jeg har vært veldig konservativ før på julepynting. Ikke før julaften. Men jeg synes etterhvert at jula går så fryktelig fort. Så nå begynner jeg å pynte rundt 1. desember. Ikke mye, men litt for kosen. Pepperkaker og julemenn var jeg også opptatt av å 'spare' til jul, men de ble jo ikke spist opp. Så nå koser vi oss med dem i adventstida.
    Utrolig fin adventsstake du har.
    Ellen :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...