søndag 16. desember 2012

Søte, hjemmelagde gaver



Her hjemme går det i produsjon av hjemmelagde, søte gaver.
 
 
 
 
Jeg fant en oppskrift med tips om ulike smakstilsetninger,
og jeg kan love dere at det gjorde mandlene enda bedre.
 
 
 
 
Her har dere oppskriften:
 
250 gram mandler
150 gram sukker
1 dl vann
 
 
Tilsett eventuelt kanel, vanilje, cognac/rom eller appelsin/sitronskall.
 
 
Jeg lurer også på om jeg skal prøve en omgang med finhakket chili.
 
 
 
 
Mandlene er lagt i syltetøyglass, som er pyntet med glansbilder
og frostet glassmaling.
 
 
Noen som har andre forslag til smakstilsetninger?
 
Fin søndag!
 


6 kommentarer:

  1. Så koselig! Jeg så det på Instagram, måtte bare sjekke det her også:-)
    Jeg skulle vært litt mer kreativ med julegaver..

    SvarSlett
  2. Superkoselige gaver!!
    veldig kjekt å få:-)

    Så flink du er!

    Klem

    SvarSlett
  3. Heldige se som får så koselige og gode gaver:) det så veldig veldig godt ut!

    SvarSlett
  4. Så flotte gaver! Jeg lager jo aldri sånt, så jeg setter pris på sånt:)

    SvarSlett
  5. Super gave å gi, super gave å få.
    Jeg har lagt meg på samme trend selv, hjemmelagde julegaver :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...