fredag 28. desember 2012

Si det med roser...



I dag ble de røde tulipanene byttet ut med hvite roser.
 

 
 
For meg er hvite roser et symbpol for renhet og
uskyld. Blanke ark og nye mulighet.
 
 
 
 
I flg rosenes språk står hvit for respekt og ydmykhet og
 betyr "jeg tror på din ærlighet og uskyld", men også
"du er himmelsk!". Kanskje litt sært siden jeg kjøpte
de til meg selv...
 
 
 
 
Jaja, når man har kommet til en viss alder, tar man
imot de komplimentene man kan få...
 
 
Ha en fortsatt fin romjul!
 
 
 
 
 
 


6 kommentarer:

  1. Superkoselig og kjempefint som vanlig :)

    SvarSlett
  2. Det samme gjorde jeg i dag . Nydelige hvite roser er kommet i hus.
    Ønsker deg fortsatt fine juledager.
    Klem til deg fra meg

    SvarSlett
  3. Fine var de - Uansett betydning eller hvem de kommer fra.
    Koselig å gjøre litt stas på seg selv nnimellom:)

    SvarSlett
  4. En bukett med vakre blomster kan løfte et rom:) Er så spent på å se oppussingen! Kommer nok en tur etter nyttår;)

    Fortsatt god romjul!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så nydelige roser du har kjøpt deg. Når jeg kjøper meg roser ender jeg ofte opp med hvite roser jeg også ♥

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  6. Hvite roser er så vakkert. <3 Jeg liker aller best hvite blomster, og roser er intet unntak.
    Så nydelig julepyntet hus du har, Sissel! Du er så flink til å lage lun stemning.
    Kos deg de siste dagene av romjulen og 2012, så ønsker jeg deg et flott nytt år!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...