mandag 31. desember 2012

Nyttårsfeiring!!!



Da har vi kommet til den siste dagen i
2012 og som vanlig skal det feires med
litt bobler. Så derfor har jeg til innkjøp
av bobler til både store og små.
 
 
 
 
Vi er så heldig at vi har blitt invitert til
middag hos noen gode naboer, så akkurat
nå sitter vi bare og venter på at julebokkene
skal komme.
 
 
 
 
Sammen med nyttårsfeiring hører
jo selvfølgelig glitter og stas. Så
da må vi jo selvfølgelig pynte oss
med litt bling og glam i kveld.
 
 
 
 
Og så må jeg selvfølgelig prøve å
pine meg noen timer i disse flotte
skoene. Men man skal jo visst lide
for skjønnheten har jeg hørt...
 
 
 
 
Takk for alle som har fulgt meg i 2012, håper
dere kommer tilbake i 2013 også.
 
 
Ønsker dere alle en fin nyttårsfeiring i kveld!!
 
 


3 kommentarer:

  1. Å du for noen flotte sko og bling bling....du blir nok fin.
    Kan ikke gå på slike sko jeg da......
    Ha en flott kveld min venn
    Godt nyttår til deg og dine
    Klem fra Os

    SvarSlett
  2. Jeg blir helt matt i øynene...
    Godt nyttår Sissel!

    SvarSlett
  3. Hei og godt nytt år!! Så flotte sko. Håper beina overlevde. Takk for kommentar på bloggen min. Voksen Uggsene er fortsatt litt på prøvestadiet, har strikket en str 34-36, men skal lage str 37-39 også er målet. Tar litt tid å få det til med riktige mål etc, men skal nok gå etterhvert. Blir nok et innlegg på bloggen når oppsriften er ferdig, så følg med! I så fall kan jeg nok ta bestillinger etterhvert også, men de vil nok koste ca 350,- Mye jobb på dem. Ha en fin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...