lørdag 22. desember 2012

Less is more...


 
I år skal jeg prøve noe nytt... I år skal jeg ikke ta frem
alt jeg har av julepynt, i år går jeg for "less is more".
 
 
 
 
Denne kroken på kjøkkenet er nå pyntet opp med litt
julekort, trollhassel, sopper fra Kid og "pepperkaker"
fra Harrods. Veldig enkelt og dekorativt..
 
 
 
 
I år skal ikke nissene få komme ut av
skapet og ikke alle engler skal få slå ut
håret ( og vinger.. )
 
 
 
 
Selv juletreet har fått nye "klær" til jul, men det skal
dere få se en annen dag.
 
Når er vi snart på vei ut til julefrokost med gode venner.
 
Ha en fin dag!
 
 


1 kommentar:

  1. Koselige bilder min venn.
    Fint pyntet her er ikke alt kommet frem heller.
    Ønsker deg og dine en riktig så god jul så håper jeg vi treffes på
    nyåret
    Klem til deg fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...