søndag 9. desember 2012

Lenge leve romantikken



På torsdag overrasket mannen i huset meg med disse
flotte rosene.
 
 


Det er ikke så ofte at slike ting skjer her i huset, men
desto mer gledelig er det når det endelig skjer.
 
 
 
 
Her får dere også et lite innblikk av stuen etter oppussingen,
nytt gulv, nytt bord og nye stoler. Vårt (les mannens) neste
prosjekt er å lage en benk til bordet, noe jeg håper blir gjort
i løpet av de neste dagene. Så når den er på plass, vil dere få
se bilder fra hele stuen.
 
 
God søndag!!!
 
 


4 kommentarer:

  1. koselig å få roser, har faktisk fått det flere ganger i det siste jeg også ....
    Ha en flott søndag

    SvarSlett
  2. Så koselig med en overraskelse i hverdagen; flotte roser:) Gleder meg til å se flere bilder fra stuen din, det du viser idag ser jo så flott ut! Spennende:)
    Nyt søndagen og det flotte vinterværet!
    Klem

    SvarSlett
  3. Roser fra mannen kan vi kvinner like.....

    SvarSlett
  4. What a man!

    I følge internettet:

    "Å gi en bukett med oransje roser kan være et tegn på nye romantiske følelser og ønske om å flytte en relasjon utover stadiet av vennskap. I tillegg kan de være et uttrykk for fasinasjon, eller en gave for å si “Jeg er stolt av deg.”"

    Uansett kommer du godt ut av det!
    God førjul Sissel :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...