torsdag 27. desember 2012

Julen varer helt til påske..



Leser at andre er klar for å kaste julen ut allerede, selv synes jeg at det er
i det tidligste laget. Men det skyldes nok at jeg pyntet bare et par dager før
jul og at jeg i år har tatt frem veldig lite pynt.
 
 
 
 
Som jeg skrev i et tidligere innlegg, less is more.
Det skyldes nok at stuen har fått et helt annet
uttrykk etter at vi pusset opp og jeg synes ikke at
kombinasjonen med betongvegg og en overpyntet
stue står helt i stil.
 
 
 
 
Og siden vi har gått for "plastic fantastic" i år, blir
julen værende i stuen en stund til. Kanskje ikke helt
til påske, men i hvert fall litt ut i januar.
 
 
 
 
Hvordan er det hos deg? Er julen på vei ut døren eller
får den være med på nyttårsfeiringen?
 
Fortsatt fin kveld!
 
 


4 kommentarer:

  1. Julen bruker å være hos oss til 2.januar og da er det godt å komme tilbake til hverdagen, det er tross alt i lengden de beste dagene....

    SvarSlett
  2. Jeg rydder alltid ut julen 1. Nyttårsdag.
    Synes det er deilig å få den ut da...
    Har heller ikke tatt frem så mye i år, så regner med det går kjapt:)
    Ha ei fortsatt koselig romjul!

    SvarSlett
  3. Så koselig du har pyntet til jul Sissel. Her har vi også gått for less is more i år når det gjelder julepynt. Siden vi har vært borte mesteparten av julen har vi ikke juletre og jeg har ikke orket å ta frem all pynten. Vi pleier å pynte huset til 1. advent. Da har minstemann bursdag og vi synes det er koselig å starte julen med feiring og julepyntet hus. Når vi er ferdig med nyttår er vi også ferdige med julen hos oss. Da har vi hele tre bursdager å feire på løpende bånd, godt å ha huset i normalt gjenge igjen til da :-)

    Denne julen kommer vi nok til å huske lenge alle sammen. Ikke nok med at vi var på et fantastisk sted, men vi hadde nydelig vær også. Ungene storkoste seg med skigåing og aking hver dag, så mye frisk luft er det lenge siden de har fått - hi, hi :-)

    Ønsker deg en sprudlende og herlige nyttårsfeiring!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Juletre og vinduene stjerne skal bli til over januar men mye av de andre tingene rides i mellom tiden. Men det er mer om tid, jeg må gjøre det når jeg kan ellers er det job og andre aktiviteter som må prioriteres.
    Koselig bilde!

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...