søndag 30. desember 2012

Du grønne, glitrende...



Jeg må jo vise dere bilder av treet vårt før det pakkes
bort for denne gangen. I år gikk vi for "plastic fantastic"
og har ikke angret på det. Jeg synes at det ser ganske så
naturtro ut og vi slipper å ha barnåler over alt. Vinn-vinn..
 
 
 
 
 
 
Her ser dere bilder av pynten på treet, som er ny av året.
Tidligere har treet vært pyntet med rødt og gull, mens i år
har jeg gått for sølv og hvit.
 
 
 
 
 
 
 
Et juletre er jo nesten som en brud.. pyntet med  "something old and something new". Men mangler riktig nok noe lånt og noe blått...
 
Ha en fortsatt fin kveld!
 
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar :)
    Flott juletre og nydelig fin pynt.
    Jeg energi .......skulle gjerne hatt litt av din eneri til å trene.
    Du er jo blitt så flink til å jogge og jeg skulle gjerne vært der....men ....
    Ønsker deg også en fin dag i morgen og så blogger vi snart igjen
    Klem fra meg til deg

    SvarSlett
  2. Nydelig juletre! Jeg vokset med plastikk juletre, men i Colombia finnes ikke noe annet. Vårt juletre er ti år gammelt og nå er det en del av vår familie. Min norske mann har ikke noe imot det, men jeg kan ikke si aldri. Kanskje vi skal ha et ekte juletre neste år. Både jeg og ikke minst ungene må oppleve hvordan det er å ha et ekte juletre i huset.

    Ønsker deg et god nytt år Sissel.

    Klem Vicky.

    SvarSlett
  3. Lekkert tre, men jeg synes lukta av ekte tre er så godt at jeg neppe bytter det ut på lenge. Barnåler og pynt i alle farger og former hos oss. :-)

    Godt nyttår.

    SvarSlett
  4. Så nydelig jueltre med nydelig pynt!
    Vi har også plastikk, og vi elsker det. Kjøpte det på "Palma" for fire år siden, og priser og lykkelige hvert år det hentes i kjelleren og bæres ned igjen etter nyttår. Fantastisk å slippe vanning og barnål...
    Ønsker deg en riktig hyggelig nyttårsfeiring. Gleder meg til å følge deg i året som kommer =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...