lørdag 13. oktober 2012

Klar for oppussing III, tapet



Jeg har lenge ønsket meg tapet på den ene veggen i
TV-kroken, men har ikke blitt enig med meg selv når
det gjelder valg av farger og mønster.
 
 
 
 
Men det var helt til jeg så et blogginnlegg hos
Den Gode Feen, jeg falt bare helt for denne
betongtapet fra Storeys.
 
 

 
I dag har vi vært og bestilt tapeten hos Interiørriket og jeg gleder meg
som en liten unge til å få den opp på veggen. Men jeg ser ikke akkurat
frem til arbeidet med å få ned den miljøstrien som er der allerede,
heldigvis er det bare snakk om en liten vegg.
 
 
Ha en fin lørdag!
 
 
 


7 kommentarer:

  1. den så fin ut:)) er på jakt etter tapet til en vegg i stuen selv, det er jo en jungel!! :)

    SvarSlett
  2. Den blir rålekker!
    Du trenger ikke å rive miljøstrien - det går an å legge en
    en slags "duk" over for å slette ujevnheter før du legger tapet.

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempe fin....tror nok du kan gjøre som Barbro skriver.
    Spennende å se resultat.....argg skal til med trappemaling her .
    Finnsøndag ønskes deg

    Klem

    SvarSlett
  4. Så herlig, den tapeten er så utrolig fin, ønsker meg den her jeg også :)
    Spent på å se resultatet da den kommer opp på veggen!

    Riktig god søndag til deg!
    klem Mari

    SvarSlett
  5. Kul tapet! Vi har kun en vegg med tapet - inne på kjøkkenet. Kunne forsåvidt ha tenkt meg litt mer tapet, men vet ikke hva og hvor...

    SvarSlett
  6. Det blir sikkert rålekkert. Det skal bli spennende å se resultatet

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...