onsdag 5. september 2012

"Smykkeskapet"...


 
Vi var på jakt etter et speil til gangen oppe, og endte
opp med speilet "Stava" fra Ikea. Det er kjekt med et
helfigur speil, da vi har en Diva som er veldig opptatt
 av hvordan hun tar seg ut...
 
 
 
 
Det lure med dette speilet er at det kan "åpnes"
som et skap. På Ikea var det utstilt som et "nøkkel-
skap", og det var da jeg kom på den geniale ideen.
 
 
 
 
Hvorfor ikke gjøre dette til et smykkeskap?
Tidligere hang alle smykkene på en krok på badet,
noe som gjorde det veldig uoversiktlig og som
resulterte med mange floker.
 
 
 
 
Nå henger alle smykkene på hver sin krok, noe som gjør
det lettere når man skal velge bling. Samtidig som de
er ute av syne..
 
 
 


Nå som det nye smykkeskapet er på plass, fikk jeg
også ryddet litt på smykkestativet mitt. Det er nå
 oversiktlig her også, så nå er ingen unnskyldning
for å ikke pynte seg med litt bling hver dag.
 
 
 
 
Hva synes dere? Er det flere enn meg som synes
at dette speilet er genialt?
 
 


2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...