søndag 23. september 2012

Oppnåelse...



 
Bragdene trenger ikke å være store, men det er viktig å sette seg noe mål.
 
For 6 måneder siden kuttet jeg ut røyken og for 1 måned siden jeg gikk jeg
til innkjøp av treningsklær. Og i løpet av den siste tiden har jeg tilbakelagt
noen mil. Før hatet jeg å løpe, men det skyldes nok totalt mangel på
kondisjon. Men nå merker jeg fremgang fra gang til gang, noe som gir meg
økt motivasjon. Målet var å løpe 5 km under Fanamilen på rundt 40 min.
men endte på under 35 min. Det er gjerne ikke mye å skryte av, men for
meg var det kjekt å oppnå et av mine delmål.
 
 
 
 
Og med dette i tankene, falt jeg for dette smykket hos Etzy.
Kjekt med et smykke som betyr noe, som gir en mening for
meg. Og som forhåpentligvis kan si noe om meg også.
 
Har dere noen mål? Små eller "hårete"? Flere som drømmer
om å løpe en mil eller to?
 
Fin søndag!
 
 

7 kommentarer:

  1. målet mitt er ikke å løpe hverken en eller to mil - men å komme seg ut å løpe/ gå på fjellet/ sykle 3-4 ganger i uka (og minst en time hver gang)
    Jeg var der før ferien, men ikke i rute igjen enda
    Fin, fin søndagskveld til deg

    SvarSlett
  2. Så flink du har vært, din spreking!
    Mål er allltied kjekt å ha, så lenge det ikke blir for mange.
    Noe må man jo ha å strekke seg etter:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Og der oppdaget jeg kommentaren din...
    Så kjekt at du har meldt deg på bloggfrokosten,
    for jeg har ikke alliert meg med noen denne gangen.

    Lykten er dekorert med en serviett:-)

    SvarSlett
  4. Så flink du er.......jeg skulle også gjerne begynt å jogge men.....
    det var det sparket da.....
    Nydelig fint smykke
    Fin ukestart til deg min venn

    Klem

    SvarSlett
  5. Så flink du er! Bra å sette seg mål:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med flott innsats på 5 km, hurra! Klart du fortjente et sånt smykke da, veldig passende.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...