onsdag 19. september 2012

Høstens første loppeskatt



På lørdag var jeg på høstens første loppemarked og
som vanlig var forventningene høye.
 
 
 
 
Det er ikke alltid like lett å konkurrere mot disse frekke, antikvitet
selgerne i 40 årene. Men noen ting klarte jeg å karre til meg..
Som blandt annet denne flotte grønne flasken, og det til den nette
summen av 35 kroner. Synes at det gjorde seg med litt farge midt
oppi alt det hvite, og grønt er jo en av høstens hotteste farge.
Så denne flasken er jo en funn på mange måter...
 
 
 
 
Ha en finfin dag!!
 
 
 


1 kommentar:

  1. Du må spisse albuene, og manne deg opp med en streng mine. Ta opp kampen !!! :D
    Det var et godt kjøp du gjorde! Fin var den og frisket fint opp i vinduskarmen, og fiiiin pris - det er gøy!
    Fin kveld til deg =)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...