mandag 17. september 2012

Farlig, farlig...

 
 
Noen var så frekk å introdusere meg for den fantastiske nettsiden Etsy, og
 da var det dessverre gjort...Hvordan kan man gå tomhendt "hjem" herfra?
Det er første gang jeg har handlet på en utenlandsk nettside og jeg har ikke
tatt skrekken foreløpig. Jeg har handlet hos ulike selgere og alle har levert
som lovet, både på tid og kvalitet.
 
 
 
 
 
Det første jeg bestilte på Etzy, var dette armbåndet. Det er laget av
skrivemaskinknapper, eller typewriter keys som det heter på nettsiden.
Jeg falt for dette med en gang, da jeg likte blandingen av de rustikke
 knappene og det blanke sølvet. Det er unikt og originalt, og ikke minst
en smule antikk.
 
 
 
 
 
 
I følge Dagbladet er det armbånd som nå gjelder og
jeg må jo innrømme at jeg er glad i alle typer for bling.
 Og heldigvis dukket ikke mitt armbånd opp på "10 på
topp"  listen over "hotte" armbånd, da jeg liker helst det
som ikke alle andre har.
 
Flere som har gjort noen gode kjøp på Etzy?
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Nei og kjenner det er like godt at jeg holder meg borte....;o)

    SvarSlett
  2. Stilig design! Tøff påskrift: "margarin release"
    Har du fremdeles tatt vare på de digge armringene fra 1988 sesongen? De grønne, lilla, gullfargede og sølvblinkende? 100-150 pr arm...

    ✿★

    SvarSlett
  3. Hei!Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din, og jeg har nå sittet her og kost meg lenge. For en fin blogg du har! Jeg har også lagt meg til som følger. Gleder meg til å se mer fra deg :)

    Klem Therese.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...