søndag 16. september 2012

Endelig!!



 
Jeg har lenge ønsket meg et slikt gammelt vindu med
sprosser i, men hadde egentlig gitt opp den jakten. Men
på torsdag dukket dette flotte eksemplaret opp og det
ble til og med levert på døren.
 
 
 
 
 
 
Det er veldig kjekt å ha en snill pappa, som vet hva jeg liker
og ikke liker. Så da vet han hva skal se etter og hva som er
verdt å dra med seg hjem. Vinduet fikk sin hederplass med en
gang og jeg er veldig fornøyd med denne kroken.
 
Jeg er liker godt en blanding av nytt og gammelt, så her har
jeg samlet både loppeskatter, arvegods og noen "nye" lykter.
 
Er det flere som har en favorittkrok i stuen?
 
 
 
 
Ha en fin kommende uke!
 
 
 


7 kommentarer:

  1. Så koselig borte i kroken din!
    Veldig fint med det vinduet!
    Skulle gjerne lånt han faren din litt:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så heldig du var da! Koselig krok med fint fuglebur, det skaper så fin stemning. Takk for titten her =)

    SvarSlett
  3. Den som venter på noe godt.....Heldig. Jeg synes skapet ditt var så fint også.

    SvarSlett
  4. Hei på deg.
    Så koselig med disse gamle vinduene. En kjempeflott favoritt krok i stuen din, likte veldig godt det fine fugleburet ditt også ;))
    Tusen takk for titten her hos deg, fin fin blogg du har.
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en glad ny uke.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  5. Hei Sissel :)
    Så flott vindu du har fått tak i ღ
    - superfint, og så mange fine små
    skatter du har her ღ liker så godt
    slike fuglehus, skulle ønske jeg
    hadde hatt plass til et kjempestort
    fuglehus her hjemme :) Ønsker deg
    en fin uke som kommer, klem fra
    Mette

    SvarSlett
  6. Snille pappaen din. <3 Slike vinduer er veldig dekorative. Det passet så fint inn hos deg.
    Takk for koselig hilsen. Ja, det er lenge siden jeg også har tatt den store bloggerunden. Det er ikke så lett å følge opp så mange, og det er lett å få dårlig samvittighet over å ikke ha nok tid. Tror nok det er mange som har det slik. :o)

    Håper du har gode dager og en fin høst.
    Jeg skal til Bergen på interiør-messen. Kanskje jeg ser deg der? Det hadde vært så hyggelig å møte deg. :o)

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  7. Hei på deg!
    Kjempe koselig i kroken din.....og et kjempe fint vindu
    du har fått av pappaen din......heldig er du.
    Fin ukestart til deg

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...