lørdag 15. september 2012

En tid for noe nytt...


 
Interiør er ikke det som har som har vært "prioritert" her hos
meg i det siste, men nå kjenner jeg at shoppinggenet har våknet
til live igjen. Vi har planer for en oppdatering av huset innvending,
men sliter å komme i gang med planleggingen. Akkurat der er
mannen og jeg en dårlig kombinasjon, det går ikke akkurat fort
fremover her hos oss...
 
 
 

Så siden de "store" innkjøpene er satt på hold, må jeg trøste meg
med litt nye småting. Så i dag fikk dette fine trefatet bli med  hjem,
fant ut at det var påtide med litt pynt på pallebordet mitt. Må jo ha
litt levende lys nå som høsten og mørketiden dessverre har kommet.
 
 
 
 
Brettet er pyntet med både noe nytt og noe gammelt.
Disse flaskene fant jeg en gang på et loppemarked og
de er noen av mine favoritter, kjekt når man kommer
over slike skatter. Den fine boksen er også en loppeskatt,
mens lysestakene i bakgrunnen ble kjøpt forrige helg
på Kremmerhuset.
 
 
Ha en fin lørdag alle sammen, her står helgetacoen for tur.
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Heisann!
    Kjekt å fornye seg......om ikke det er så mye alltid.
    Du fant noe på loppis altså :)
    Fin helg videre til deg

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fine ting du har! :) Jeg og samboeren tar over ny leilighet mandag, og skal i gang med maaasse oppussing, vi går ikke kjempegodt sammen under oppussing, begge er så sta..så det blir gøy å se ;) hihi
    God helg!
    Klem Natalie

    SvarSlett
  3. Så stemningsfulle bilder :)
    Gøy med noe nytt av og til.
    Ønsker deg en deilig søndag!

    Lithe

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...