torsdag 13. september 2012

En dag på kontoret....

 

 
Siden formen ikke var helt på topp i dag, ble det
hjemmekontor på meg. Eller gjemmekontor som noen kaller det.
 
 
 
 
Men selv om man jobber hjemmefra, må man ta seg tid
til en lunsjpause. Så da ble det kaffe, ost og nøtte
muffins med jordbærsyltetøy. Muffinsene er lavkarbo,
bare gi en lyd hvis noen er interessert i oppskriften.
 

Satser på at formen er bedre i morgen og at jeg er på
beina igjen. Fredag er jo tross alt den beste dagen
i uken...
 
Ha en fin kveld!
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Hjemmekontor/gjemmekontor hørtes deilig ut på en gråværsdag som dette, fru lavkarbo:-)
    Når Steinar kommer hjem fra Nordsjøen inviterer jeg deg og Camilla bort på en håndarbeidskveld.

    Klem

    SvarSlett
  2. Det ser ut som om du er flink til å kose deg,
    til tross for at du er syk.
    Og ja, det er viktig,
    det å sette farge på tilværelsen og hverdagen,
    spesielt når formen ikke er helt på topp.

    God bedring,
    og god kveld videre! (:

    SvarSlett
  3. Liker måten du skriver på Sissel Anita, og lavkarbo muffinsene ser GODE ut!:) Del gjerne oppskriften;)
    God bedring, og god helg!:)

    Klem Kathrine

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...