tirsdag 25. september 2012

Bildegave



 
I morgen har svigerfar bursdag, og blir det selvfølgelig feiring.
Men hva gir man til en som har alt? Vi har stort sett endt opp
med å gi en flaske vin eller en blomst, men i år fant jeg ut at
det var påtide med noe mer personlig.
 
 
 
 
 
 
 
Og hva passer da bedre enn en bilde av sin førstefødte sønn
og sitt førstefødte barnebarn? Jeg tok dette bildet av mine
kjære i sommer og er egentlig veldig fornøyd med bildet. Så
da jeg håper at svigerfar blir like fornøyd.
 
 
Ha en fin kveld!
 
 


4 kommentarer:

  1. Så fint, dette var jo en genial gave å gi, og noe jeg absolutt skal ta med meg, når det er tid for julegaver til foreldre og svigerforeldre!
    Vi sees lørdag, gleder meg!

    SvarSlett
  2. Ikke lett å finne på gaver etterhvert. Bilder er en god ide:)

    SvarSlett
  3. Kjempefint bilde:)
    Det er jeg sikker på at han blir veldig glad for:)
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Bilder er flotte gaver!! :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...