torsdag 2. august 2012

En tid for å ligge seg flat...




Det er nesten litt flaut, men jeg skal heller innrømme det.
Jeg hadde gjemt at mannen i huset og jeg har "dag" i dag,
og det blir verre.. Det hadde (heldigvis) ikke han. Så
dette ble en liten ripe i lakken hos meg i dag og den er
hard å svelge...






I dag er det altså 16 år siden vi ble sammen og 15 år
 siden vi forlovet oss, skal si årene går. Jeg må jo
ha vært frykelig ung den gangen, jeg som fortsatt bare
 er 29 år..

Og man skulle jo nesten tro at mannen i huset leste
bloggen min i går, hvor jeg skrev at jeg var veldig
glad i blomster. Det passet i hvert fall veldig med
en rosebukett i den ellers så blomstertomme stuen.





Ha en fin kveld!! 






5 kommentarer:

  1. Kjekkt med fine roser...som minner en på noe. Kos dere i kveld.

    SvarSlett
  2. He, he, sånn som skjer:-)
    Utrolig at mannen husket på det. Imponerende!
    Gratulerer så mye med dagen!
    Nydelige roser!

    Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen. Flott av mannen å huske datoen. Han har kanskje lagt inn varsel på telefonen?

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen:) Ekstra kjekt for mannen at han hugsa det når ikkje du då, det lever han nok lenge på;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...