søndag 19. august 2012

En tid for baking



Siden jeg virkelig har hatt ånden over meg i dag, bestemte
jeg meg for å prøve en ny oppskrift fra lavkarboboken min.
Dagens utfordring ble muffins med ost og nøtter, perfekt til
å ha med seg på jobben i morgen.




  Muffinsene er lagd av egg, valnøtter, mandler, ost, smør og
bakepulver. Etter å ha smakt på de, kjenner jeg at de godt
kunne hatt litt mer smak. Så neste gang må jeg prøve ut ulik
smaker som bacon, skinke eller krydder.



  
Men de smakte godt uansett, med eller uten krydder.
Så jeg gleder meg til lunsjen i morgen allerede..




Ha en finfin søndag!! Nyt dagen!




4 kommentarer:

  1. Så gode ut disse......flinke du.
    Her er det om møblering phu .....
    Flotte bilder

    Ha en fin søndag

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. De så ihvertfall veldig gode ut!

    Kos deg med lunsjen i morgen:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. 10.august hadde jeg et innlegg på bloggen min om lavkarbo wraps. Jeg kan anbefale dem til lunchen også om du har lyst på noe "annet".
    muffinsene ser i alle fall delikate og gode ut.... Ligner på noen jeg lagde for en tid tilbake.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Jeg har prøvd meg på matmuffins en gang, synes jo det er slik en god ide. Men de ble bare sånn passe gode...

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...