tirsdag 24. juli 2012

Speil, speil på veggen der..




Et speil kan skape spennende effekter og dypder
i et rom og jeg synes at det er fint med ulike
speil i stuen. Dette fine, gamle speilet fant jeg
på bruktmarkedet i nærheten av landstedet vårt.
Og hvem kan gå forbi en slik skatt, spesielt når
man får den for 10 kroner!!






Det hvite speilet er også en loppis, mens brudebildet
er av mine besteforeldre.






Her ser dere speilene plassert i stuen sammen med
noen andre gamle skatter og arvegods.


Ha en fin sommerdag!!

3 kommentarer:

  1. Kjempe fine speil begge to.....og flott var det på skapet ditt.
    En fin sommerdag til deg

    Klem

    SvarSlett
  2. Speil er utrolig takknemmelige til å dekorere med, og du har fått det veldig koselig til,

    SvarSlett
  3. Herlig speil! Skal si du kuppet for tieren;) Fortsatt god ferie! Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...