mandag 23. juli 2012

Shoppingtips?




Når dette innlegges leses, er vi på vei til Gøteborg.
Vel, det vil si at vi tar en overnatting på Geilo på
vei over fjellet. Etter to uker på hytten med 10 grader
og regn, rømmer vi landet og satser på at broderlandet
kan stille med litt bedre vær enn det vi har hatt så langt.






Jeg har akkurat vært inne og lest litt om shopping i
Gøteborg og ser at jeg har en del å glede meg til. Så
dette blir en tur både for store (meg) og små (mannen i
huset og Divaen..)Shopping og Liseberg, kan det bli bedre?






Men hvis det er noen av dere som har noen gode shoppingtips
å komme med, så hadde jeg blitt glad. Butikker som bare må
besøkes, restauranter som må prøves, koselig kafeer? Jeg vet
at Gøteborg ikke er verdens navle, men det er sikker mange
skatter å finne der også...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...