lørdag 21. juli 2012

Hun med muggene....


Jeg prøver meg nok en gang med et comeback jeg... Skrev så fint i forrige innlegg "tilbake med ny giv", men den given varte nok ikke så lenge som håpet. Men nå har jeg vært på loppejakt og kjenner at den "gode, gamle Sissel" er tilbake.





Dere som har fulgt meg en stund, vet at jeg er svak for..
vel ja..mugger. Så det blir ofte det jeg kommer jeg med
når jeg har vært på loppis.





Og slik ble det denne gangen også, får liksom aldri nok
mugger. Liker alle former og farger, men de gamle norske
er nok favorittene. Denne som jeg fant på et bruktmarked
ved landstedet vårt er fra Figgjo Flint og den bærer preg
av å være godt brukt.





Her ser dere litt av samlingen min, ser at
jeg trenger litt mer hylleplass på kjøkkenet ja..


Ha en finfin lørdag!!!


3 kommentarer:

  1. Fiine mugger! Og når jeg ser på bildene dine, så lurer jeg på når jeg kommer til å få det like ryddig og organisert!! Ting Tar Tid her ser jeg! Men velkommen tilbake :) Jeg følger deg!
    Mange klemmer:)

    SvarSlett
  2. Hei!Mugger er jo såå koselige samleobjekt,har mange jeg også,og de bør helst være gamle,norske!Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Hei på deg
    Så kjekt du er tilbake........savnet deg her inne :) og håper du blir
    Høres også ut som et blir en fin tur du vil få.
    Kjempe fine mugger på hyllen din.

    Håper vi sees snart

    Klem og god tur

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...