mandag 30. juli 2012

En tid for idyll..



På vei hjem fra en liten ferie i Gøteborg, tok vi en
overnatting i Fredrikstad. Jeg hadde aldri vært der
tidligere og jeg må si jeg ble positivt overrasket. Vi
tok båten over til Gamlebyen om kvelden og der pågikk
det noe de kalte Månefestivalen. Viruslet rundt og så
på de fine husene, nøt det den gode stemningen og fikk
med oss en vakker solnedgang.




Vi gikk blant annet forbi denne idylliske hagen og jeg
bare måtte knipse et par bilder. For en slik hage vil jeg
ha og jeg tar gjerne huset med på kjøpet!!
Vi reiste så tidlig dagen etterpå, så jeg fikk ikke
utforsket de små, skjønne butikkene i Gamlebyen. Men
det gir meg bare en god grunn for å dra tilbake en
vakker dag...
Ha en fin kveld!!!

5 kommentarer:

  1. Flotte bilder av en idyllisk eiendom :-) Fredrikstad er vakker .. Vi bodde to på på Hvaler for over 20 år siden, og da gikk jeg på skole ved Gamlebyen :-)

    Skjønner godt at du vil tilbake..

    Ønsker deg en fiiin uke
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  2. Det er flott i Gamlebyen! Idylliske bilder:)

    SvarSlett
  3. Tror jeg har funnet løsningen på "5-feil"-fotoene dine?
    Bilde 2 mangler: 3 epler, en rød vannkanne og litt takstein?

    Bortsett fra det må jeg si meg helt enig i at dette var topp kvalitet både når det gjelder hus, hage og fotografering ;)

    SvarSlett
  4. Skikkelig idyllisk! Du får ta deg en tur tilbake og sjekke ut butikkene og:-)
    Håper du har det fint!

    Klem

    SvarSlett
  5. So quiet...
    Best regards from France,

    Pierre

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...