søndag 29. april 2012

En tid for en ny giv...




Ja, jeg vet at det er lenge siden jeg har gitt en
lyd fra meg, i hvert fall på denne bloggen. For dere
som "kjenner" meg, vet kanskje at jeg har viet all
min tid min nye hobby, fotografering.

Men kanskje det blir en endring på det fremover,
 jeg kjenner at motivasjoen kommer litt tilbake
som våren endelig har kommet.





I dag har jeg vært i "favorittbutikken" min,
Nostalgias Uthus og hentet denne flotte sepe
skålen jeg har kjøpt. Jeg anbefaler dere virkelig
å avlegge siden hennes et besøk, her kan dere
finne noen skatter..




Jeg har lenge vært på jakt etter en slik en, og
endelig ble den min. Synes at den passet perfekt
sammen med det andre gamle skrotet på badet mitt.

Ha en finfin søndag!!





7 kommentarer:

  1. Der var du, ja. Kos deg med fotograferinga, men stikk innom her av og til også da. :-)

    SvarSlett
  2. knalltøft med de kassene som hyller, og kule farger

    SvarSlett
  3. Koselig sepeskål.
    Ser ut til å være ett flott bad:)
    Kjempefine bilder du tar. Skjønner godt at du blir litt oppslukt.

    SvarSlett
  4. Velkommen tilbake!
    Nostalgiske kasser slår aldri feil ;)

    SvarSlett
  5. Så søt gammel såpeskål du har fått fatt i. Det er gøy når man finner ting man har lett etter. ;o) Høres ut som en butikk det hadde vært artig å besøke.

    Når man først blir hektet på fotografering, er det ingen vei tilbake. Hi, hi. Kjenner meg igjen i der. Det finnes mye glede med foto, og man blir i alle fall aldri utlært. Min store drøm er å få tatt et av kursene til Morten Krogvold. Tenk å få lære av ham!!

    Håper dagene er gode hos deg!


    Anette Willemine

    SvarSlett
  6. Dette liker jeg, helt min stil!..

    SvarSlett
  7. Har en kliss lik, men med "soda" på - det var jo datidens "løs vekt"-vaskemiddel på kjøkkenet. Den kommer fra en hytte hos mine foreldre ... Kan forresten tipse deg om "Brukt'n" på Palmafossen på Voss; noen tusen kvadratmeter med ting du vil ha - og til loppispriser. Selger pruter gjerne for deg, hehe :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...