mandag 12. desember 2011

En tid for å pynte treet



I år har jeg valgt å starte julepyntingen litt tidligere,
slik at vi kan nyte julehyggen noen ekstra dager. Så i
 helgen ble trollhasselen pynten, med både litt ny og
litt gammel (bokstavelig talt) julepynt.




Pynten består av hvite trehjerter, som Divaen har laget,
små stoffsopper fra Kid og litt gammel og tradisjonell
julepynt. Noen vil gjerne si at det er litt mye av det gode,
men kan det noen gang bli for mye? Det viktigste er jo
at man selv er fornøyd og at man finner sin egen stil.




Hva med dere? Har dere begynt å ta frem julepynten?
Hvilken stil har dere? Tradisjonell eller moderne?




Håper at dere alle har en fin førjulstid!!!

5 kommentarer:

  1. Kjempefint på trollhasselen din;)
    Og helt enig med deg, man finner sin stil, da blir det best ♥
    Jeg har alltid hatt litt tradisjonell julestil, men i år har jeg ikke lyst til og finne frem nisser og for mye rødt!
    Jeg vil ha natur som pynt jeg;)
    Men ungene er ikke helt enige, og julen er jo like mye dems, så nissene kommer... snart;)

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Jeg trodde du hadde pyntet juletreet da jeg leste overskriften:-) Her starter nemlig julepyntingen første helgen i advent. Kjempefin grein du har pyntet! Jeg liker det litt tradisjonelt, og synes det er fint med rødt til jul:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. så koselig innlegg. skikkelig julestemning på bildene! likte det veldig godt!

    ønsker deg en fin adventstid!
    klem line

    SvarSlett
  4. Så fint du har pyntet!! Tja, hva skal jeg si om stilen her hjemme? Heller vel mest mot det tradisjonelle, men med noen mer moderne innslag, pluss en del fra naturens skattekammer som er tatt inn i varmen:) Ønsker deg noen koselige førjulsdager:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Hva, er det tid for pynting allerede?! Ble veldig, veldig fint og koselig.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...