onsdag 14. desember 2011

En tid for å pynte treet II



Som jeg skrev i går, så er trollhasselen også pynten
med litt gammel og tradisjonell julepynt. Synes at
slike eldre julekuler er så sjarmerende og jeg er så
glad for at jeg fikk fatt i disse, angrer rett og slett
på at jeg ikke kjøpte flere.





Disse flotte julekulene har jeg kjøpt hos Nostalgias Uthus,
en nettside som absolutt er verdt et besøk. Jeg kjøpte to slike
klokker, men dessverre ble en av de knust i helgen.





Jeg fikk også fatt i to slike lysholdere, men skulle
gjerne hatt flere. Tenk hvor fint det må ha vært i
gamle dager, da juletreet var pyntet med slike levende
lys. Men må innrømme at jeg er glad for at jeg ikke
trenger å bekymre meg for brannfaren en hel julekveld.





Ha en fin kveld!!

2 kommentarer:

  1. Nydelig og nostalgisk julepynt!
    Jeg har faktisk en venninne som har levende lys på juletreet. Utrolig vakkert, men vanvittig brannfarlig...

    SvarSlett
  2. Perfekt! Elsker gammaldags julepynt!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...