torsdag 15. desember 2011

En tid for julepyntet kjøkken




Synes det er kos å ta frem litt og litt julepynt hver dag,
hvorfor vente helt til lillejulaften med å pynte huset?
Her i huset ryker både pynt og tre ut rett etter nyttår,
så her er det om å være litt tidlig ute med juledekoren.






Synes at disse julekortene og juleoppskriftene fra
Lobelia gjør seg fint som dekor på kjøkkenet. Ekstra
koselig at de har et litt eldre preg, noe som gjør at de
passer godt inn med resten av interiøret på kjøkkenet.






Ha en fin kveld, husk at helgen er rett rundt hjørnet!





6 kommentarer:

  1. Så koselig det ble. Jeg begynner å pynte i morra.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Flott hylle og koselig pynt:) Her måtte det også pyntes tidlig i år. Vi drar jo snart avgårde på juleferie og blir borte til over nyttår, så hvis vi i det hele tatt skulle få kost oss i julepyntet hus hjemme, var det ingen vei utenom. Min kjære syntes nok at det ble litt i tidligeste laget, men hva gjør man ikke for barna? Heheheh:)
    Ha en fin helg:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Ohhhhhh! De pikekjøssene på hyllen skulle jeg gjerne satt leppene på!!!

    SvarSlett
  4. Liker pynten på kjøkkenet ditt, synd at den ryker ut like etter jul. Jeg pynter ikke før lille julaften, og har juletre og pynt til 13. dag jul.

    SvarSlett
  5. Håper dere har hatt en fin julefeiring. Godt nyttår! :D

    Tusen takk for alle fine kommentarer hos meg!!


    Vibeke :)

    SvarSlett
  6. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min, Sissel! Kjekt at jeg kan glede noen med mine bom-/blinkskudd :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...