søndag 11. desember 2011

En tid for duk og dekket bord



I går hadde vi invitert gode venner til god mat og drikke,
 og på menyen stod det indrefilet med pannestekte
grønnsaker og vaniljepannacotta med bringebærsaus.
Jeg har dessverre ingen bilder av den gode maten, men
jeg kan love at det falt i smak. Mannen i huset er virkelig
blitt en god kokk!!




Når det gjelder bordpynten, synes jeg ofte at det enkle
er det beste. Så nok en gang endte jeg opp med røde
epler og kongler.





Ønsker alle en fin søndag!




5 kommentarer:

  1. vakre bilder, tenker dere hadde en hyggelig kveld!
    klem og fin førjul videre...

    SvarSlett
  2. Åhhh så godt dette hørtes ut.. også mannen til kokk.. ja det hadde vært noe

    Enkelt og flott pynta
    Go søndag til deg

    SvarSlett
  3. Koselig bord du har dekket...og flotte bilder

    Kjekt du var her igjen....har savnet deg :))
    Fin søndag til deg
    Klem

    SvarSlett
  4. Flotte bilder av lekkert bord! Og menyen hørtes herlig ut:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. thank you so much. fosbor good Archive

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...