onsdag 26. oktober 2011

En tid for å vise de andre loppene



Jeg er veldig glad i å tenne levende lys på denne tiden av
året og da får man aldri nok lysestaker. Så da ble jeg veldig
glad da jeg fant denne på loppemarkedet i helgen.




Og nå er den plassert sammen med de andre loppestakene
mine, synes det er litt fint at de har ulik fasonger.





Jeg visste da jeg var på loppemarkedet at jeg trengte flere
Norgesglass, men jeg kunne ikke huske til hva. Men man
får jo aldri for mange slike glass eller hva? Så jeg kjøpte
 med meg to av den minste størrelsen, og det var jeg veldig
glad for. For da jeg kom hjem kom jeg på at det var et glass
til teposene mine jeg trengte og da var jo denne størrelsen
perfekt. Og siden det går i lavkarbo her i huset, er latte og
 Kaffe Mocca posene nå byttet ut med te.






Ha en finfin onsdag!!

6 kommentarer:

  1. Så mye flott du har funnet....Norgesglass har en alltid brukt for.
    Ønsker deg en fin kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Flotte ting du har funnet.
    Koselig med lys nå i disse mørke tider.

    SvarSlett
  3. Du finner det du:-) Kjempefint med de lysestakene sammen! Liker godt at de ikke er make. Og Norgesglass får man aldri nok av!

    Klem

    SvarSlett
  4. kjempefine lysestaker. ja det er tiden for mange lys nå. Ha en flott kveld

    SvarSlett
  5. utroligflott! du har vært heldig!
    fin dag videre...

    SvarSlett
  6. Så flotte loppeting du har funnet og norgesglass får man jo aldri nok av :-) Sikkert lurt å bytte ut kaloririke drikker med kalorifattig te. Det har jeg prøvd, men jeg klarer det ikke. Men, jeg har begynt å bruke suketter fremfor sukker i latten og de hjelper jo litt ;-)

    Tusen takk for den søte kommentaren inne hos meg. Alltid litt skummelt å legge ut bilder av noe man har laget og da er det ekstra koselig med så hyggelige tilbakemeldinger.

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...