tirsdag 25. oktober 2011

En tid for å utvide samlingen




Den snille pappaen min kom med nok en skatt til meg,
så nå er samlingen min utvidet. Like før jeg starter et
fotomuseum hjemme i stuen nå..





Dette kameraet er nok ikke like gammelt som det forrige,
men dog like artig å få. Rart å se hvor stor utviklingen har
vært når det gjelder det tekniske, ikke rart at ungene vår ler
av de rare tingene vi brukte når vi var små.





Ha en fin kveld alle sammen!
Kanskje det blir nordlys safari på meg i kveld!!



3 kommentarer:

  1. Hei,et sånt kamera har jeg også!Det var moren min sitt,og jeg fikk låne det noen ganger.Fine bilder ble det også!

    SvarSlett
  2. Så stilig. Det er sant som du sier; at ungene ler av ting vi brukte da vi var små. Det er jo nesten så man ler av det selv og, men det får meg samtidig til å tenke på hvordan ting vil se ut når de selv får barn og det som nå er høyteknologisk er utdatert. Kanskje det er en ide å ta vare på den "gamle" EOS 350'en min for en dag vil jo det og bli en antikvitet.
    Ha en super kveld. Klemmer.

    SvarSlett
  3. Skal si du er heldig! Nok et flott kamera!
    Virkelig omtenksom pappa du har:-)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...