lørdag 1. oktober 2011

En tid for Picnicmoro





Jeg har endelig fått mitt første speilreflekskamera og vært
på mitt første fotokurs. Det var mye informasjon på kort
tid, så det er bare til å prøve og feile. Vi har fått lekser til
neste uke, men har heldigvis fått med klare instrukser på
de ulike innstillingene på kameraet. Potrettbilder var en av
oppgavene, så da er det godt at jeg har fotogen Diva i huset.

Disse bildene er redigert i Picasa & Picnic, et gratis bilde-
behandlingsprogram som jeg kan anbefale. Gøy å leke seg
med de ulike effektene som finnes der.

Ha en finfin lørdag!

3 kommentarer:

  1. grattis med kamera ! Skulle absolutt hatt et kurs jeg også .... Nydelig jente du har :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin helg
    Klem*

    SvarSlett
  2. Hun er så nydelig, Sissel! Og det var et kjempefint bilde! Skal se du får helt foto-dilla du og!:) Redigering er supergøy og kan ofte bli prikken over i`en når man har gode bilder som utgangpunkt. Kos deg med kamera!:) Klem

    SvarSlett
  3. Så gøy med fotokurs!
    Kjempefine bilder av divaen!
    Likte veldig godt det oppe til høyre:-)

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...