søndag 30. oktober 2011

En tid for oppmerksomhet




Det er ikke ofte at mannen i huset kommer hjem med
roser til meg, så hvis jeg skal ha noen friske blomster
må jeg som regel kjøpe de selv. Men på fredag glimtet
han til, da jeg kom hjem fra jobb fikk jeg en bukett med
de skjønneste roser.





Og menn er jo nesten som små barn, så hvis man
ønsker at god oppførsel skal fortsette må man gi
masse skryt og gode ord. Så derfor dette innlegget
til ære for mannen i huset, i håp at det kommer flere
roser på min vei...

Får dere ofte roser eller andre overraskelser?




Ha en fin søndag!



12 kommentarer:

  1. Så koselig! De glimter til innimellom disse mennene:-)
    Nydelige roser! Ikke ofte det vanker blomster her i gården...

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige :) Her er det ikke mange roser, men mannen i huset vet at jeg elsker å skrape skrapelodd, så det hender han overrasker meg med det. Jeg er akkurat som en unge når det gjelder slike ting :p

    SvarSlett
  3. Så flotte roser. Jeg får også avogtil roser av mannen og det setter jeg stor pris på. HA EN FLOTT DAG

    SvarSlett
  4. Så fine roser.
    Koselig med en liten oppmerksomhet.
    Min var veldig flink til å kjøpe blomster før, men må si det har dabbet av litt...
    Kanskje jeg må minne han på det?
    Ha en fin Søndag!

    SvarSlett
  5. Kjekt å få blomster.....
    Det glimter til her også innimellom...men må gjerne ha et hint.
    Sant skal sies at jeg fikk en bukett med tulipaner her om dagen :))

    ha en fin søndag

    Klem til deg

    SvarSlett
  6. så nydelige roser! alltidt kjekt å få blomster, særlig fra sin kjære...
    selv får eg blomster iblant,og ihvertfall på bryllupsdagen, en rose mer for hvert år, i sommer ble det 25 roser..
    (han kommer heller hjem med skrapelodd..eller kake)
    nyt de vakre rosene og søndagen!
    klem,magny

    SvarSlett
  7. De glimter til:))) Elsker å få blomster men, det hører vel til at jeg kjøper de fleste bukettene selv:))Men da er d jo ekstra stas å få en og :)))

    SvarSlett
  8. Så nydelige roser du har fått av mannen, han fortjener litt rosende omtale for disse :-) Jeg er heldig og har en mann som overrasker meg med blomster ganske ofte, har nok blitt ganske bortskjemt der.

    Du får komme tilbake og hente oppskriften på cookies når lavkarbo-kuren er over...

    Ha en fin uke!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  9. heldigen!
    mannen min er ikke så flink med blomster, men han vasker huset da, el.l., det gjør jo ingenting :)

    SvarSlett
  10. Så koselig! Ikke så mange roser her i heimen...

    SvarSlett
  11. Så heldig du var :) Min mann kommer innimellom hjem med roser- men ikke ofte nei ;) Vedlig koselig å få blomster uten at man har bursdag da :D
    Ha en fin uke
    klem Tove

    SvarSlett
  12. Heldige jente, min mann kommer nok litt for sjeldent hjem med blomster men han er flink å komme med andre ting, sist han var ute på reis kom han hjem med parfyme og bodylotion så han glimter til innimellom han også. Men blomster må jeg nok kjøpe selv.
    Ha en flott ny uke
    Klem Åse

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...