fredag 21. oktober 2011

En tid for nytt i butikken



Disse store hjertene falt tydeligvis i smak, så da var det
bare til å ta en ny økt bak symaskinen. I løpet av de siste
dagene har jeg laget en del nye hjerter, som dere nå finner
i bloggen, En tid for butikk.



De fleste stoffposene er også solgt, men foreløpig
har jeg bare laget en ny. Men den er derimot foret
med et "nytt mønster", hva passer vel bedre enn
et par nisser til jul?

Så besøk gjerne butikken min og ta en titt!

Fin fredag!!



6 kommentarer:

  1. Her går det unna må jeg si - både med produksjon og salg! Så gøy!
    Nyyydelige hjerter og kurver!! Ikke rart det blir revet vekk:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei, Gratulerer - de er jo supersøte! God helgeklem Siv

    SvarSlett
  3. Masse flotte varer du produserer nå før jul:)

    SvarSlett
  4. Så spennende å selge sine egne ting:)
    De var kjempesøte:)

    Skal inn å titte nå:)

    God helg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. Heisann!! Så koselig blogg du har og så mye fint du lager:) likte de stoffposene!! Og morsomt at du også kjenner til det fine huset vårt!! De har jammen gjort en god oppussingsjobb:) fin søndag til deg!!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...