søndag 23. oktober 2011

En tid for nok en loppeskatt




Jeg fant denne fine vekten på loppemarkedet i går,
og det kun til den nette sum av 50 kr! Og jeg hadde
allerede en plan for hvor den skulle stå og hva den
skulle brukes til.





Jeg synes at den passer perfekt til oppbevaring av
grønnsaker, samtidig som den er dekorativ i seg selv.





Ellers var det ikke så mye annet spennende å finne,
bortsett fra en liten lysestake og 2 små Norgesglass.
Men man kan jo ikke alltid være like heldig, selv om
jeg må si at vekten "reddet" dagen.

Ha en finfin søndag!

8 kommentarer:

  1. Stilig vekt, og så kreativt å bruke den til oppbevaring av grønnsaker. Herlig :)
    Det er ikke alltid loppis bugner av skatter, men som regel finner man jo noen småting.
    Klem.

    SvarSlett
  2. Likar desse vektene, ja! Men har elles lite greie på kva som er verdifulle retrosaker ;) 50 kr? Det må vere eit kupp!!

    SvarSlett
  3. Ha, ha, nå må jeg le:-) Gjett hvem som kjøpte den andre, grønne vekten, pluss et par Norgesglass??? Godt vi betalte det samme for vekten forresten... Et kupp:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei søte deg! Takk for kjempehyggelig kommentar hos meg på shabby-bloggen! Sånn vekt har jeg også - de er helt fantastiske! Stor klem fra Cecilie

    SvarSlett
  5. Så fin vekt du fant deg! Jeg kom dinglende på Smørås sånn i ett-tiden og fant masse fint. Jepp de fine Jesusbildene lå innimellom masse andre bilder og rammer nede på bokavdelingen. Fikk solid hjertebank når jeg så dem :) og Rothaugen på søndagen (posesalg)var også veldig bra, skal blogge om det etterhvert også, men er så mange ting så blir et helt prosjekt å ta bilder, hehe.*♥*

    SvarSlett
  6. Heisann!
    Loppiser er moro :-D
    Og en kjempefin vekt du har funnet deg,
    jeg har en lik som din på mitt kjøkken også!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  7. De er så fiiine!
    Jeg har også en sånn, eller, min er jo litt anderledes da.. men samme prinsipp!
    :D

    Ha en finfin dag!
    Klemmer fra Silje

    SvarSlett
  8. Hei og takk for koselig kommentar:)
    Den vekten fant jeg også, bare i grønn, jeg gav den til min søster som bruker den flittig i baking:))

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...