onsdag 19. oktober 2011

En tid for nok en fantastisk skatt!



Min far har tydeligvis et utømmelig skattekammer, for
kan kommer støtt og stadig med nye skatter til meg.





I går kom han med dette gamle Kodak apparatet og
gjett om jeg ble glad! Det passer jo perfekt her hos
med meg, siden jeg har en svakhet for gamle ting og
er blitt veldig glad i fotografering.





Fotoapparatet har tilhørt onkelen til min far, så det
er noen år gammelt. Kanskje noen der ute har en
formening om hvor gammelt det kan være? Og det er
jo ekstra gøy med gamle ting som har en tilknytning
til familien.

Ha en fin lillelørdag!

14 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Så heldig du har vært og har en snill pappa.Kjempe flott kamera.

    Gleder meg veldig til helgen....vi pleier å ha en årlig tur og det er kjekt....symaskin, god mat og drikke hører med

    Kos deg på loppis da og heldig er du også

    Fin kveld til deg min venn

    Klem

    SvarSlett
  2. Heldiggris! Knallfint kamera!
    Snill pappa du har:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Flott gammelt kamera. Ha en flott dag

    SvarSlett
  4. Så moro! Kjempefint kamera, kanskje går det an å ta bilder med det også? Uansett er det fint til pynt da.

    Hilsen Gry K

    SvarSlett
  5. Kult kamera! Så kjekt med ting som har en familietilhørighet :) *♥*

    SvarSlett
  6. Det var litt av et klenodium! Og sylskarpe bilder ;-)
    Så utrolig gøy med gamle ting som har vært i familien..

    Blir kjekt å treffe deg igjen på julemarkedet:)

    Kanskje det hadde vært gøy med et blogg-treff på Garasjeloftet en gang??

    Klem..

    SvarSlett
  7. Oi for et kult kamera!!!! Heldige du! :) Fikk et gammelt filmkamera av en på jobb en dag, veldig stilig det og:)
    Takk for koselig hilsen på bloggen min!
    Ha en fin dag:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  8. Så heldig du er da, får levert skatter på døra og alt, du jeg finner ikke der jeg kan legge meg som følger hos deg:-)vil jo følge me på hva som skjer.

    Klem Åse

    SvarSlett
  9. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Du har så spennende bloggar.
    Har lyst å følge deg vidare.

    helsing Anne-Mari

    SvarSlett
  11. Tusen takk for koselig tilbakemelding, sånt blir man glad av:)

    Og for en fantastisk skatt... jeg ønsker meg et sånt VELDIG VELDIG. Heldiggris.

    Ha en fin dag. Camilla

    SvarSlett
  12. Hei,
    Gratulerer! Takk for koselig hilsen. God helgeklem fra Siv

    SvarSlett
  13. Jepp, i morgen er det loppis:-)
    Gleder meg!!

    Klem

    SvarSlett
  14. For et flott kamera og så koselig at det har vært i familien. Slike gamle skatter kan man ikke få for mange av. Passet perfekt inn hos deg :-)

    Ha en flott helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...