torsdag 27. oktober 2011

En tid for mer kveldskos




Det er så deilig å ha litt selvplukkede bær i frysen,
spesielt når man skal holde seg unna sukker og andre
godsaker..





I fryseboksen har vi både blåbær, skogsbær og rips,
riktig nok har noen av disse lagt der i noen år. Men
de smaker (nesten) like godt...






Friske bær blandet med vaniljekesam er supergodt og
tar bort det verste søtsuget. Pluss at bær inneholder mange
antioksidanter, så dette er rene medisinen for kroppen.

Husk å besøke den nye bloggen min, "En tid for foto".

Ha en fin kveld, snart helg!!


12 kommentarer:

  1. Sorry, Sissel, men lavkarbo er triste greier...
    Men skryt skal du ha for at du holder ut!
    Flinkis!

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja jeg var bare så utrolig heldig på Rothaugen i helgen, men det var hard jobbing også, hehe, gravde meg gjennom en del ekle kasser, hihi! Nydelig lysestake du fant deg. Nå må jeg inn og sjekke hvor det er loppis denne helgen, hadde egentlig avskrevet loppemarked fordi jeg skulle forberede bursdagen til datteren min, men nå er det kalaset utsatt pga sykdom så kanskje det blir tid til en loppetur likevel ;) Om vi skal på samme får jeg ta med koppen til deg :D *♥*

    SvarSlett
  3. hehehe, kloning hadde vært gunstig! jeg skal på enten Damsgård (der var det billig og bra i fjor og bra opplegg med at man fikk alt skrevet opp en liste og betalte samlet på vei ut, helt genialt) eller Hellen. Haukeland er litt kronglete uten bil og med knøttene på slep. Ellers så blir det vel neste helg isteden. Litt lettere når jeg er på jakt uten ungene, selv om de også elsker å være med på loppis :) *♥*

    SvarSlett
  4. ååh jeg trodde det var loppis neste helg også, men når jeg sjekket så var det kun et garasjesalg som stod oppført :O *skrekk* betyr det at sesongen er over??? uhuuuu.... jaja, godt man har Fretex og de andre bruktbutikkene som plaster på såret frem til våren da... *♥*

    SvarSlett
  5. Mmmm, det så godt ut. Jeg koser meg ofte med frukt og vaniljsekesam, men har dessverre ikke selvplukkede bær i fryser'n.

    SvarSlett
  6. Ohhh! Det der så innbydende ut Sissel! Du er virkelig blitt flink med fotoapparatet ser jeg:) Jeg trenger sårt et fotokurs...

    SvarSlett
  7. Dette såg bare deilig ut, elsker lavkarbo og du hylla kjøpte jeg på Åhlens.

    Klem Åse

    SvarSlett
  8. Hei, Herlig med bær. TAkk for koselig hilsen. Ser vi har samme kjøkkenvekt:-) klem Siv

    SvarSlett
  9. Så flink du er som klarer å holde deg unna sukker. Jeg har akkurat klart å få i meg etpar biter sjokolade, men skal gi meg nå mens leken er god :-O Dette så ihvertfall kjempegodt ut, en super erstatning for alt som er søtt og gæli :-)

    Ha en herlig helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  10. Hei Sissel :) Dette så jo både godt og sunt ut!! Her i huset jeg kommet til bunnen av smågodtskåla. Ikkje bra! Fint å hente gode tips hos deg :) Og ang tips: takk for godt tips ang maling av min spisestue. Blir sikkert for dominerende å male hele platen sort. Kan hende jeg bare tar sorte bein og hvit plate?
    Ha en koselig helg videre, med eller uten sukker ;-)

    SvarSlett
  11. Ble ingen loppis i dag nei, måtte nøye meg med Fretexen, hadde begge ungene på slep og formen min er ikke så bra, halsvondt og uggen i dagesvis nå. Så nå må jeg jakte på pepperbøssen neste gang jeg er innom Fretex, hehe. Hadde ikke så god tid i dag for ungene ville absolutt på ToysRus isteden...fikk handlet julekalender til snuppa med 25% rabatt så det var også et godt kjøp :) Spent på å se hva du fant på Haukeland. *♥*

    SvarSlett
  12. Hello there, simply becosbobetme alert to your weblog thru Google, and found that it’s really informative. I’m gonna watch out for brussels

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...