tirsdag 11. oktober 2011

En tid for lampe nr 2



Da har lampe nr 2 endelig kommet opp på veggen
og jeg blir bare mer og mer fornøyd. Jeg endte opp
med å kjøpe den samme skjermen som lampe nr 1,
slik at det blir en viss til stil i stuen.




Det skal ikke så mye til for å få en ny favorittkrok
i stuen. For utenom en ny lampe har jeg ommøbler
litt på bilder og pynt og vips... en "helt ny krok".




Ellers er det lite nytt på denne fronten, men
jeg kjenner at kreativiteten er på vei nå som
julen nærmer seg...

Ha en finfin kveld!



5 kommentarer:

  1. Så flott krok du har lagd med fine detaljer.Lampen er jo kjempe fin.

    Godt at kreativiteten er der.
    Ha en kreativ kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. disse lampene husker jeg også ... men eier ingen selv.
    Kan den fortsatt sakses etter den er malt?
    Flott skjerm også :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin lampe, og kroken din ble superkoselig!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så skjønn lampe!!! Syns jeg så en slik lampefot på loppis...nå angrer jeg at jeg ikke tok den med meg :)
    Supert at du er med på giveaway hos meg :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Herlige lamper. Den kroken er så koselig. Det skal ikke så mye til før man får en helt ny følelse i rommet :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...