mandag 24. oktober 2011

En tid for å kose seg



 
Her i huset går det i lavkarbo, men vi liker fortsatt
å kunne kose oss med noe godt av og til. Og da er
oppskriften på disse kokoskulene grei å ha.




 
Kokoskulene lages på følgende måte:

75 gram smeltet smør
100 gr hakket sjokolade (70 % kakao)
4 egg
500 gram kokosmasse

Begynn med å piske eggene og tilsett resten av ingrediensene
god sammen og lag små kuler med hendene. Stekes i ovnen på
200 grader i 10 minuetter. Med denne oppskriften lager du ca
30 kuler, som kan oppbevares i en boks i kjøleskapet. Veldig
greit å ha med når man blir invitert i besøk hvor det ikke blir
servert lavkarbo mat...




 

Jeg har gått på lavkarbo i litt over 2 måneder og har kvitt meg
med 11 kilo, så jeg er superfornøyd med denne kuren.

Noen av dere som også holder på med å telle karbohydrater?

Ha en fin mandagskveld!! Klem


7 kommentarer:

  1. Så jo veldig gode ut disse......ikke noe lavkarbo her hos oss men kjempe flink er du
    Ha en fin kveld

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Absolutt ikke!! Er av prinsipp ikke på noen form for diett:-)
    Men bøyer meg i støvet for deg som har klart å ta av så mye:-)

    Så da kan jeg bare glemme å invitere deg bort på boller og kakao??

    Klem

    SvarSlett
  3. Mmmm. De så gode ut! :) Skal testes! Jeg teller også karber. 8 kg på 11 uker, og jeg har sluttet med allergimedisin :D Har du forresten oppdaget lavkarbo.no enda?

    SvarSlett
  4. Mmmm de så gode, og så flink du er....
    Ingen lavkarbo her, men etter jeg fikk barn endret jeg livsstil, så bruker ikke hvete,sukker eller melk og har mer energi enn før ;)
    fin uke til deg
    klem victoria

    SvarSlett
  5. Oh yes her er det også lavkarbo, fått ett nytt liv nesten etter sukkeravvennig. Disse skal lages til helga, kjekt med oppskrifter på sunn godis. Jeg har holdt på i ca ti uker og mistet ca 7kg, men det beste er jo å få lov å være mett.

    Ha en flott lavkarbo dag
    Klem Åse

    SvarSlett
  6. Mmmm, de så skikkelig gode ut. Vi er på lavkarbo er i huset her og, men etter sommeren har jeg vært litt slapp så noen kilo har sneket seg på igjen. Du har jo et fantastisk resultat da. Jeg skal ta meg selv i ørene jeg og.
    Ha en super kveld. Klem.

    SvarSlett
  7. Så flink du er! Er på lavkarbo i dette huset også, eller vi er på ketosedietten.. Puh, det er hardt, men så absolutt verdt det! :)
    Lykke til videre :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...