mandag 31. oktober 2011

En tid for flere loppeskatter



Denne utrolige fine lykten fant jeg på et av helgens
loppemarked, og det er slike funn som gjør det verdt
å ha vekkerklokken på ringing til kl 08 på en lørdag.





Og når den ikke kostet noe mer enn 50 kr, så var det i seg
selv verdt hele turen. Denne blir nok fin å ha på mørke
høstkvelder.






Disse to søte flaskene fikk også å bli med hjem. For i
tillegg til mugger, er jeg også svak for små glassflasker.
 Og en da skal dere få se på den lille samlingen min.





Jeg må alltid innom på bokavdelingen også for å se
om jeg finner noen godbiter, og det gjorde jeg denne
gangen også. Jeg bare elsker Tapas, så nå blir det
kanskje litt mer eksotisk mat på "hjemmerestauranten"




Men det var nok denne boken jeg ble mest glad for å
finne i alt kaoset, for dette er jaggu en godbit. Denne
gleder jeg meg til å kose meg med inne på en regnfull
høstkveld, bok en er full av utrolige mange fine bilder.


 



Har dere gjort noen gode loppefunn i helgen?





24 kommentarer:

  1. Så mye fint du har funnet..Altid kjekt med gode kupp...
    Jeg hadde desverre ikke tid til noen loppemarkeder i helgen men så vet jeg heller ikke om jeg har plass til så mye mer i hus..:)
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  2. Wow, det fuglebordet var jo utrolig lekkert! Trodde ikke man fant sånne skatter på loppis. Kjempesøte flasker også. Kos deg med de supre bøkene :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. åååhh.. den lykten var nydelig ;)
    Utrolig hva man finner på loppis ;)

    SvarSlett
  4. åh så fine funn! spesielt fugleburet, nyyydelig! virkelig herlig når man kan gjøre slike kupp! godt jobbet. jeg fant en saltbøsse og en pitteliten søt lysestake på Fretex, det ble helgens kupp på meg, hehe. Og nå er visst sesongen over...kjedelig :( -men det går heldigvis fort frem til våren og nye muligheter! *♥*

    SvarSlett
  5. Så fine skatter du har fått tak i!! Liker spesielt de fine flaskene:-) Jeg burde kanskje dra på loppis selv en gang:-)

    SvarSlett
  6. Oj, for en flott lykt! Litt av et kupp!
    Og skjønne flasker! Det må jo bugne av skatter hjemme hos deg:-)

    Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig lykt! Absolutt verdt turen, ja. :)

    SvarSlett
  8. Fantastisk fin lykt.
    Der var du heldig.
    Jeg var ikke på loppis i helgen, men på Proflex i dag.
    Skulle bare levere noe, men....synes jeg gjorde noen fine funn.
    Skal prøve å få vist dem frem i morgen.

    SvarSlett
  9. Masse fint du har fått tak i. Alltid kjekt med loppemarked.

    Blogg hilsen fra Benedicte.

    SvarSlett
  10. Ser ut som noen skikkelige kupp! Buret var elegant! Og boken til Toppen Beck er bare toppen! Var du på Haukeland? Etter sigende det beste loppiset i Bergen. Blomsterstjernen rakk det ikke i år, men i fjor sto han parat med snowjoggerne på i første rekke da startskuddet gikk!

    Han for som en virvelvind inn og slikket på en tallerkenhylle for å markere at den skulle bli hans! Interiørjentene skjønte absolutt ingenting da dette klenodiet fra Kalfarets beste hjem ble kapret rett foran øynene deres for en 70-lapp... Av et MANNFOLK!?!

    De visste ikke hvem de hadde med å gjøre...

    SvarSlett
  11. Åh hærlighet for noen kupp du gjorde :D Finner aldri noen skatter i nærheten av disse her :D
    Heldige deg :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  12. Så fine funn :-D
    Jeg var selv på loppis i helgen og gjorde fine funn selv ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  13. Så gøy med loppemarked når man finner så masse flott til en god pris. "Herskapelig" har jeg også, en fryd å bla i og jeg satt klistret når serien gikk på nrk :-)

    Ønsker deg en fin uke !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  14. Oj her var det mye kult. Den lykta var jo bare utrolig fin da!!! Hva folk ikke vil ha lenger, en kan lure, den var jo sååå fin da!
    Toppen Bech synes jeg er en fornøyelig dame og Herskapelig var en fin serie på tv, savner henne litt faktisk!!! Håper hun kommer tilbake med noe mer tv program snart :)

    Jeg har ikke vært på loppis i helgen, det ble ikke tid til det. Siste funnet jeg gjorde var et tungt, glatt krystallaskebeger fra et eller annet firma(inngravert) og tallet 1967., Syntes det var litt stilig for jeg er født det året :)

    SvarSlett
  15. Nydelig lykt, sånne liker jeg også. Og de to flaskene var virkelig spesielle.
    Ellen :)

    SvarSlett
  16. Mye fint du har funnet....ble ikke loppis på meg
    Fin kveld ønskes deg

    Klem

    SvarSlett
  17. Så mye fint! Likte spesielt godt lykten :-) Ha en deilig kveld!

    Klem Tone

    SvarSlett
  18. Nydelig lykt!

    Nei,jeg rakk viss ikke lopper denne helgen som var.Det var veldig nær her jeg bor,men nei! rakk ikke allikevel. Det var masse annet jeg måtte gjøre. Men neste gang skal jeg prøve å rekke å dra på loppejakt.

    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  19. Så flotte funn! Lykten var kjempesøt.
    Morsomt når man kommer over saker som virkelig er så fine. :)

    Håper du har gode dager!

    Varm klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  20. ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION
    SISSEL

    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE HÁLITO DESAYUNO CON DIAMANTES TIFÓN PULP FICTION, ESTALLIDO MAMMA MIA, TOQUE DE CANELA ,STAR WARS,

    José
    Ramón...

    SvarSlett
  21. Så mange flotte kupp du har fått
    med deg hjem ღ Gøy og finne så
    mye fint da :) Jeg har også en
    slik bur som på det første bildet
    Bruker den masse, og boken til
    Toppen Beck ønsker jeg meg også :)
    Ønsker deg, en fin fredag og helg
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  22. thank you so much. fosbobetr good Archive

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar til deg. Jeg setter stor pris på at akkurat DU har vært innom bloggen min!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...